קוד אתי
דגשים ערכיים בסיסיים: יושר הגינות ואמון
- ניהול עסקי החברה ביושר, בהגינות ובאופן אתי, תוך מתן כבוד לצד השני.
- שמירה על כל החוקים, ההסכמים וכללי ההתנהגות העסקית, לרבות הגבלים עסקיים,
- מניעת הטרדה מינית, חוק הגנת הפרטיות ועוד.
- נחישות להשגת היעדים תוך שמירה על הגינות בכל הפעולות.
- אספקת מוצרים אמינים באיכות מעולה.
- עמידה בהתחייבויות כלפי עובדים, לקוחות וספקים.
- עבודת צוות והתנהגות בכבוד לזולת.
- נאמנות לחברה כמקום עבודה.
- שמירה על איכות השירות ונאמנות ללקוחות החברה.
- חדשנות מתמדת המוסיפה ערך לחברה.
- מקצוענות, רווחיות ושירותיות הם ראשי החץ של ערכי החברה כלפי עובדים, לקוחות, ספקים, ומחזיקי העניין בחברה.
שיווק, מכירות ולקוחות
- הלקוח הוא הנכס העיקרי של החברה ויש להתייחס אליו בכבוד ובהגינות.
- הקפדה על הגינות כבוד ויושר בכל מגע עם לקוח ובכל פרסום לציבור.
- מחויבות לאמת בפרסום.
- קידום שימוש בטוח ואחראי במוצרי החברה.
- הקפדה על אמינות המידע, המחירים וההתחייבויות המועברים ללקוח.
- הקפדה על קיום כל האישורים הדרושים לחתימה על הצעת מחיר או חוזה.
- שמירת סודיות לפי דרישות הלקוח והחברה.
- שירות לקוח טוב, מקצועי, זמין, אמין ואדיב – מפתח להצלחה.
- אנו פועלים רק באמצעים כשרים ולא נוקטים בשיטות לא הוגנות או לא כשרות לשם קידום מוצרינו.
ספקים ומתחרים
- רכישת מוצרים ושירותים (כולל מחברות בת) הינה על בסיס תכונות המוצר וביצועיו, נתוניו, איכות, שירות ומחיר.
- הקפדה על התנהגות הולמת וייצוג נאות של החברה בעת פגישות עסקיות.
- הקפדה על ניהול תהליכי סיקור, אישור, הסמכה והערכה של ספקים.
- במכרזים בין ספקים יש לנהוג בהגינות וליידעם מראש לגבי כללים מיוחדים.
- יש להקפיד על מערכת יחסים הוגנת ומכובדת עם ספקים או מתחרים.
- יש להימנע מלשוחח עם מתחרים בנושאים עסקיים, הכל בהתאם לכללי ההגבלים העסקיים.
איכות
- האחריות לאיכות מוצרי החברה ושירותיה הינה על כל עובד/מנהל בתחומו.
- מערכת שירות איכותית ללקוחות החברה.
- הקפדה שפעילות החברה וספקיה בתחומים השונים, לרבות ההתוויה על המוצרים, היא על פי החוקים והתקנים הרלוונטיים.
הוספה למועדפים
יצירת נושא חדש
בחירת נושא שירכז סביבו את המאמרים שהכי מעניינים אותך