המסחר של הודו מסתמך במידה רבה על משאיות ועל נהגי משאיות, אולם נכון להיום לנהגי המשאיות בהודו יש מעט מאוד שירותים ציבוריים זמינים, או תחנות רענון במהלך נסיעות למרחקים ארוכים, אומר צ׳וואן, ״ואלה שזמינים הם כמעט תמיד רק שירותים, שום דבר מעבר לכך״.
אטרקציה בדרך לגואה: שירותים ציבוריים מעוצבים באדום
״מי מאיתנו לא הרגיש זעזוע רק מהמחשבה על להשתמש בשירותים ציבוריים?״, שואל האדריכל ההודי רוהאן צ׳וואן (Rohan Chavan), ומוסיף, ״או דווקא מהמחשבה על היעדר שירותים זמינים במהלך נסיעות ארוכות?״. ואלו היו השאלות שעמדו בבסיס התכנון של Pause - ״גרסה מעודכנת של שירותים ציבוריים, אבל הרבה יותר מרק שירותים״ - בכביש המהיר בין מומבאי לגואה.