לאחר שנים של קפיאה על השמרים, הבנקים מצטרפים בעל כורחם למאבק על לב הצרכן – בדומה לשאר הקמעונאיות ורשתות השיווק. מייקל בראון, שותף במשרד האדריכלים NAU, מסביר את התוכנית מאחורי סניף הדגל החדש של הבנק השוויצרי Raiffeisen בציריך: "בעבר כל מה שבנק היה צריך לעשות זה להקרין עוצמה ויציבות – מקום בטוח לשים בו את הכסף שלך. אבל כמו בכל תעשייה אחרת, גם הבנקים נאלצים לעבור לתודעת שירות וחוויה, ופירושו של דבר סניפים קטנים יותר ונגישים יותר ללקוח".
התוצאה היא בנקאות היברידית בסגנון החדש, נוחה ומסבירת פנים. "בעידן שבו שירותים בנקאיים ניתנים בקליק, אם הלקוח כבר מוצא את עצמו פיזית בבנק – על החוויה להיות מושלמת", אומר מאט סמית', מנהל משרד המעצבים Shed. התוצאה היתה חלל פתוח המזמין לקוחות לקחת חלק בשיחה פעילה סביב "שולחן מידע" – משטח-מגע שמאפשר להם לקבל מידע בזמן אמיתי משווקי העולם, מההיסטוריה הבנקאית שלהם וסתם מתוצאות הספורט האחרונות.
על מנת למשוך לקוחות פנימה, NAU השליכו לפח את העיצוב הקודר, שמתלווה באופן מסורתי לבנקים, ועיצבו את פנים החלל בסגנון לבן ומודרני לעילא, כך שהסניף החדש דומה יותר לבוטיק אופנה מאשר לבנק. בנוסף, NAU התקינו בסניף בציריך חומת דיוקנות של תושביה המפורסמים ביותר – מאלברט איינשטיין ועד הארכיטקט הגרמני גוטפריד סמפר.