fbpx

האלגנטיות של הבלט, האדריכלות של הונג קונג

העיר הונג קונג, עם האדריכלות האולטרה־מודרנית שלה, הפכה למטפורה לבלט בקמפיין תדמית צבעוני במיוחד


קרדיט צילומים: סטודיו Design Army, להקת המחול של הונג קונג; Dean Alexander

כשסטודיו Design Army התבקש על ידי להקת הבלט של הונג קונג, ליצור קמפיין לרגל חגיגות 40 שנה ללהקה, המטרה הייתה לשנות את התפיסה שבלט מיועד רק לחובבי הז׳אנר, ולתווך את הבלט לקהל חדש בהקשר עכשווי. הבחירה בעיר הונג קונג, עם האדריכלות האולטרה־מודרנית שלה, הייתה מתבקשת. אולם, היא לא הייתה רק הרקע לקמפיין – אלא הפכה למטפורה לבלט – כששני עולמות התמזגו לאחד.

סרטון התדמית לוקח את הצופה למסע ברחובות הונג קונג דרך נמל ויקטוריה המלכותי ועד לאולם אירועים מסורתי, לצליליו המפורסמים של הבולרו של ראוול. תחת הכותרת ״להתקדם ולעולם לא לעמוד בשקט״, התוצאה צבעונית במיוחד, מלאת חיים ואופטימיות, ועוסקת באנרגיה הדינמית והרוח החדשנית של להקת הבלט, תוך כבוד למורשת והעבר והתמקדות ביופי ובאלגנטיות של הבלט ובחן ובפיזיות של הרקדנים. 

מתחושה קלאסית, שקטה ועדינה הסרטון עובר לקצב היפ הופ עכשווי, כשכל סצינה מציגה רמזים למורשת הסינית של האי ולתרבות הפופ הצבעונית: רקדנים במגרשי כדורסל, כוריאוגרפיה שמשלבת בלט עם אומנויות לחימה, אופנה ספורטיבית עכשווית וסבתות סיניות שמריעות מהיציע עם פומפונים.

״להקת הבלט של הונג קונג מחויבת לרעיון שבלט קלאסי יכול להיות עכשווי״, אומרים חברי הסטודיו. ״הקמפיין החדש מציב את חברי הלהקה כאמנים עכשוויים, כשהצבעים עוסקים בגוונים יוצאי דופן של הונג קונג – ישנים וחדשים – ובצורות הגרפיות הנועזות והגופניות של הרקדנים, בניגוד לארכיטקטורה שמסביב״.


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת