fbpx

חם מהתנור של טמבור: קולקציות חדשות של אבקות אלקטרוסטטיות מציעות רמת גימור ייחודית ויוצאת דופן ביישום מהיר וחסכוני

קולקציות Mika ו-Urban מוסיפות גימור דקורטיבי מיוחד לאלמנטים ממתכת ונותנות להם אופי ומראה עדכני. בזכות פריצת דרך של טמבור, אפשר להגיע לתוצאה הרצויה ביישום בשכבה אחת (One Shot) וכך לצמצם את עלות הצביעה ואת צריכת האנרגיה בתהליך


Mika פינת Urban

טמבור גאה להציג את Urban ו-Mika, קולקציות חדשות של אבקות אלקטרוסטטיות המיועדות לצביעה בתנור של אלמנטים ממתכת. בין אם מדובר בריהוט, שער כניסה, פרופיל חלונות, גדר ועוד, הקולקציות החדשות יוסיפו מראה ייחודי ומפתיע, כל אחת בסגנון שלה.
סדרת Urban מכניסה מראה אופנתי ומחוספס של בטון חשוף ונותנת טאץ' עירוני מדליק. מניפת הגוונים שלה כוללת שבעה גוונים אפרפרים-מעוננים בטקסטורה חולית עדינה.

לעומתה, סדרת Mika, לוקחת את העיצוב למקום טבעי עם נראות של סלע גרניט. המראה האותנטי מקבל טוויסט מעניין עם נקודות זעירות המדמות את גבישי הקוורץ המשובצים בסלע, ומוסיפות למראה נצנוץ עדין שאופייני לסלע.
Urban ו-Mika מגיעות בקשת רחבה של גוונים. הן יכולות לעמוד בפני עצמן כמוקד כוח עיצובי על-גבי אלמנטים ממתכת או להשתלב עם מוצרים אחרים של טמבור כמו טיח ערבה, שליכט טרנו ועוד וליצור שפה עיצובית ברורה ומגובשת.

איך מיישמים אבקה אלקטרוסטטית

צביעה בתנור, צביעה באבקה, צביעה אלקטרוסטטית או Powder coating הם כולם שמות שונים לאותה טכניקה שמתבצעת בתהליך פשוט: אבקת הצבע מרוססת על אלמנט המתכת בעזרת אקדח צבע מיוחד שטוען אותה במטען חשמלי. רסיסי הצבע "המחושמלים" נצמדים בצורה אחידה אל משטח המתכת, שנכנס לתנור לזמן וטמפרטורה מוגדרים. החום הגבוה ממס את רסיסי הצבע, הם נדבקים אל המתכת והופכים למקשה אחת. בסוף "האפייה" המשטח לא צריך זמן להתייבש כמו בצביעה רטובה, אלא רק להתקרר מעט והוא מוכן להתקנה.

היועצים שלנו ישמחו לתת לך ייעוץ ממוקד לפרויקט שלך – מחכים לך כאן


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת