מיתוג שקט: הטרנד הרועש בעיצוב
בארכיטיפ פברואר סיפרנו לכם על טרנד חדש בקמעונאות: החיפוש אחר השקט בעולם רווי רעשים שיווקיים. מטבע הדברים, לצורך הזה של הצרכנים יש השלכות על עולמות האדריכלות והעיצוב. אבל לתחושת הרווייה של הצרכנים יש גם השלכות על עולם העיצוב התעשייתי: מהסרת הלוגו מעל מוצרים ועד אזורי התבודדות בחניות, הטרנד החזק ביותר בעיצוב הוא דווקא להרגיע עם המיתוג כדי להשפיע על הצרכן לאורך טווח. ככה זה כשלצרכן, שהולך לאיבוד בכל הרעש השיווקי, קצת נמאס שכל הזמן מוכרים לו מוצרים.