fbpx

צבע אדום: מטקסטיל להפקות

מפעל טקסטיל ישן בסין הפך למשרדי חברת הפקות, תוך שימוש בנגיעות של צבע אדום שמבליט את העיצוב המינימליסטי של החלל


 

כשחברת ההפקות הסינית CWITM חיפשה חלל חדש למשרדים שלה בבייג׳ינג, ההחלטה נפלה לבסוף על מבנה ששימש בעבר מפעל טקסטיל. תרמו להחלטלה החלונות הגדולים שבקומת הגג, מורשת של העבר התעשייתי של המבנה, שמכניסים אור טבעי לחלל, כמו גם המתחם היצירתי שהתפתח באזור.

 

על התכנון החדש הופקד סטודיו MDDM המקומי, שיצר חלל מינימליסטי ועכשווי המסתמך על סכמת צבעים של לבנים ואפורים, עם נגיעות בולטות של אדום: הקירות הלבנים והבהירים משלימים את רצפות הטראצו האפורות, בעוד שפריטי ריהוט נבחרים – כמו שולחנות עבודה, שולחנות קפה דקורטיביים ואלמנט ישיבה מפותל – מכניסים את הצבע ותחושת החיות לחלל.

אליהם מצטרפים מקטעים אדומים בתקרת חדר הישיבות, קיר אדום בולט שמסתיר גרם מדרגות שחור המוביל לקומה העליונה, ופופים וגופי תאורה כתומים וצהובים ששוברים את הבלעדיות של האדום כצבע הדומיננטי בחלל. בנוסף, ״קופסה״ שנצבעה באדום מסתירה את המשרדים של מנכ״לי החברה, שנהנים מהאור הטבעי ומנוף הגן שבחוץ. אזורים שונים במשרד תוכננו כך שיתאימו לכל מחלקה: מחללים פרטיים שיועדו לפונקציות כמו חשבונאות וניהול, ועד לשטחים פתוחים למחלקות שמתאפיינות יותר באינטראקציה ותקשורת. כדי לענות בכל זאת על הצורך בפרטיות של העובדים הותקנו מחיצות שמאפשרות ליצור חללים אינטימיים, אולם אלה הופחתו למינימום ותוכננו כך שיהיה אפשר לפתוח אותן בקלות, במטרה לחזק את הקשר החברתי בין עובדי החברה.


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת