בונים מחדש את חנות הדגל: מצרכנות לחינוך
90% מהמסחר הקמעונאי עדיין נעשה בחנויות קלאסיות של מדפים", מסביר ג'יימס דיון, מנכ"ל DionCo, חברת ייעוץ אמריקאית לקמעונאים. "אבל מותגים חכמים מבינים את היתרון הגלום בבניית חנויות וחנויות דגל שמוכרת פתרון ללקוח – ולא רק מוצר. כשאתה מוכר ללקוח שיעור לחיים, זה יוצר רמה של אמון שקשה מאוד להגיע אליה במכירה מקובלת". ודיון יודע על מה הוא מדבר: בין לקוחות ניתן למנות את מייקרוסופט, קוקה קולה ומייסיז.