למה לקנות כשאפשר לכייף?
סוכנות השוק הגלובלי Forrester חוזה כי הרווח מקמעונאות אלקטרונית באירופה יכפיל את עצמו עד 2016 – ויגיע ל-230 מיליארד דולר. בארה"ב לבדה, המסחר האלקטרוני צפוי עד אז לגלגל 327 מיליארד דולר. לכן אין זה פלא שיותר ויותר רשתות קמעונאות גדולות זונחות את חנויות המדפים לטובת "מתחמי קמעונאות": משחקים מבוססי מוצר, מועדונים, חדרי תצוגה וסדנאות. אם הלקוחות יכולים לקנות את המוצר גם מהבית, למה לבזבז את המפגש הבלתי-אמצעי איתם על סתם שופינג?