fbpx

עם הפנים החוצה: יתרונות הסופרבורד בשימוש חיצוני

בשנים האחרונות קירות הגבס נכנסו לחיינו כפתרון פשוט וזול לשיפוצים, ולאט לאט הפכו למהפכה של ממש בתחום הבנייה הקלה, האיכותית והירוקה. אבל מה שהתחיל בתוך הבית או המשרד עושה את דרכו החוצה עם סופרבורד לשימוש חיצוני: לוח גבס איכותי וחזק, שיודע לסגור פינות ומרפסות.


"מדובר באחד הלוחות המוצלחים ביותר שטמבור ייצרה בכל שנותיה", אומר משה יעקובי, אדריכל בחטיבת הבנייה של טמבור. "הוא כל כך מוצלח, שכל חתכי האוכלוסייה כבר משתמשים בו. מסגירת מרפסות בבני ברק ועד למלונות היוקרה על קו החוף של תל אביב, לוח הגבס סופרבורד מחולל מהפכה בתחום הבנייה הקלה".

יחד עם העובדה שסופרבורד מתאים לשימוש חיצוני, הוא שומר על כל היתרונות של לוחות גבס על פני לוחות צמנט: הוא קל להתקנה ולחיתוך (באמצעות סכין יפנית) הוא גמיש, כך שלא נוצרים סדקים כמו בלוחות צמנט. בנוסף, בנוסף, הסופרבורד עמיד במיוחד באש ובמים.
"הסופרבורד נותן מענה חסר תקדים ללחות ולמליחות", אומר יעקובי, "על הסופרבורד לעולם לא ייתפתחו עובש או פטריות, מהטעם הפשוט שהוא אינו מהווה מצע אורגני. כיום אין חמאם, בריכה או מקווה בישראל שאינם משתמשים בסופרבורד. הוא הלוח היחיד שיכול לעמוד בתנאי ספא, ועכשיו אנחנו רואים שהוא יוצא מתוך החללים הפנימיים ליותר ויותר מרפסות ברחבי הארץ. מרפסת שנסגרת עם סופרבורד תהיה יפה ממרפסת שנסגרה בבנייה קונבנציונלית. זהו פיתוח כחול-לבן, ירוק, בר השגה, גמיש ועמיד. אין לוח צמנט שמתקרב לביצועים של הסופרבורד, לא בתוך החללים ולא מחוץ לבניינים".

רוצים לקבל דוגמאות של הסופרבורד עד למשרד? הזמינו כאן והדוגמאות בדרך אליכם

יש לכם עוד שאלות על לוחות גבס ובנייה קלה? פנו למשה יעקבי בטלפון 054-6737039


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת