fbpx

הלבן יוצא החוצה

אחרי שהתרגלנו לקירות ב-50 גוונים של אפור ובכתומים וכחולים יצירתיים, הציפוי הלבן חוזר, והוא לבן במיוחד. מגמת החזרה ללבן קשורה למגמה כללית של חזרה לסגנון המודרניסטי. כחלק ממעקב מתמיד שלנו אחרי שינויים בטעמים ובמגמות בעיצוב - זיהינו שאדריכלים ומעצבים חוזרים לקווים הנקיים של האדריכלות הלבנה - לשקט, לטוהר ולניקיון של הגוונים הלבנים ביותר. כדי לתת מענה איכותי ומהיר לדרישה הגוברת, פיתחנו גוון 'לבן במיוחד' בשלוש טקסטורות שונות: שליכט אקרילי TM40, שליכט אקרילי TM70 ושליכט טרנו 50.


צילומים: שי אפשטיין

טקסטורת השליכט הגסה TM70 היא הטקסטורה הפופולרית ביותר שלנו לקירות חוץ. היא פופולרית במיוחד בזכות נוחות השימוש, כושר הגישור (מתאים לת"י 1731 לגישור על סדקים של עד 1 מ"מ) וההתחברות המעולה לתשתית (מתאים לציפוי טיח שחור, ושליכטה. מיושם הן על מבנים ישנים והן על חדשים).

תכונות נוספות של השליכט האקרילי הן הגנה מלאה בפני השפעת האקלים הישראלי – עמידות בפני שחיקה ותנאי מזג אויר קשים, וכן הגנה מפני עובש ופטריות. השליכט נותן לקירות "לנשום" (מאפשר יציאת אדי מים), שומר על הגוון ומראה הקיר לאורך זמן בזכות פיגמנטים מיוחדים העמידים בחוץ.

רוצים לקבל דוגמאות של שלושת השליכטים בגוון 'לבן במיוחד' ? הזמינו עכשיו 

שליכט TM40 לבן (מק"ט 738678)

שליכט TM70 – (מק"ט 738949)

שליכט טרנו50  לבן – (מק"ט 738560)


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת