fbpx

יוצאים החוצה: המראה החדש של קירות החוץ כבר כאן והוא מעודן וחלק במיוחד

יותר ויותר מעצבים ואדריכלים רוצים לשדר חיים על התפר שבין הכפר לעיר: לא חלק לגמרי, אבל גם לא מחוספס מדי. אם עד לפני מספר שנים האופנה הייתה טקסטורה גסה במראה שריטות דקיקות, המגמה השלטת היום בתחום הטיח החיצוני – או בשמו המקצועי "שליכט אקרילי" – היא גימורים חלקים ומעודנים יותר. חזרה לעיר?


"אדריכלים ומעצבים תמיד מחפשים חידושים, ואחרי שנים של קירות חיצוניים גסים ומחוספסים, שהעניקו לבית מראה כפרי ואותנטי, היום הדרישה היא לדרך האמצע והמלך: קירות חיצוניים שהם לא מחוספסים לגמרי, אבל גם לא חלקים לגמרי כמו קירות הפנים"

מגמה נוספת שיחיאב מזהה היא השימוש בטיח החיצוני – גם בקירות הפנימיים. "לפעמים רוצים את המראה החצי-מחוספס הזה גם בתוך הבית, אפקט שהוא לא דומיננטי מדי אבל כן מעניק איזו טקסטורה במקום עוד קיר חלק. זאת דרך נוספת להכניס ביטוי חומרי לעיצוב, כמו השימוש שאנחנו רואים בבטון ובעץ, למשל".

השליכט האקרילי עמיד במיוחד. הוא מותאם לתנאי האקלים הקשים בישראל, כמו לקרינת ה-u.v. של השמש, ושומר על אחידות הגוון והטקסטורה לאורך זמן. הצבע מגשר על סדקים של עד 1 מ"מ, וזמין במרבית גווני מניפת "לגעת בצבע" של טמבור.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי בשטח, כולל יישום הדוגמאות על קירות המבנה? 
כנסו עכשיו והזמינו את היועץ הקרוב אליכם 

רוצים לקבל דוגמה עד המשרד, ללא עלות? הזמינו כאן בקלות


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת