fbpx

קיר מגנטי – הדרך הקלה למגנט זיכרונות ורעיונות

מינימום עבודה, מקסימום שמחה ויצירתיות - זה הרעיון מאחורי הקיר המגנטי. הוא יהיה שימושי כשתתלו עליו פתקים ותזכורות, הוא ירגש ויעלה זיכרונות כשתתלו עליו צילומים מאירועים או מטיולים והוא תמיד יהיה צבעוני ויצירתי.


כל חדר והמגנטים שלו

בחדר ילדים, קיר מגנטי יכול לעשות פלאים להתפתחות הילדים, ליצור סוף סוף מקום לציורים שלהם ולתת לחדר אופי ייחודי. על האזור הממוגנט אפשר לתלות גם אותיות וספרות משחק, תמונות מהגן, פאזלים מגנטיים ועוד ועוד. חישבו על הקיר בחדר שלהם כמו תערוכה מתחלפת ותנו להם להיות האוצרים והאומנים.

קיר מגנטי בחדר ילדים

במשרד, עם קיר מגנטי אפשר ליצור לוח השראה, להוסיף פתקים ורעיונות שעולים או תמונה שאהבתם במיוחד. זאת דרך מעולה לעודד יצירתיות ועבודה משותפת, ועל הדרך לתרום להווי המשרד.

קיר מגנטי
גוון הקיר: 0832D

הגיע הזמן לתת למקרר להיות מקרר, ולמטבח להיות מאורגן יותר. אם המטבח הוא מרכז הבית הקיר המגנטי יכול להיות שילוב של תמונות משפחה, גלויות מטיולים, מתכונים שביום שישי הקרוב תבשלו, ברכת יום הולדת או הודעה לילדים.

קיר מגנטי במטבח

אם החלטתם ליצור קיר מגנטי, אנחנו ממליצים לבחור את הקיר הבולט בחדר. זה לא חייב להיות הקיר הגדול ביותר, אלא זה שהעיניים פוגשות כשסוקרים את החלל. אחרי שבחרתם אותו, נשאר להכתיר אותו כ"קיר כוח" מרהיב, שימשוך אליו תשומת לב ויתכבד בעיצוב בולט ודומיננטי. אם בחרתם למגנט את אחד הקירות בחדר הילדים, ודאו שתהיה גישה נוחה אליו ושהשטח שבחרתם בשבילו יהיה בגובה מתאים.

למגנט את הקיר בקלות

הצבע המגנטי מתאים לצביעה על כל קיר שנצבע בסופרקריל. הכלים שאתם צריכים ליישום שלו הם רולר לצבע + מגש, נייר דבק, מיני רולר, שפכטל ואת הצבע המגנטי. את הצבע המגנטי אפשר ליישם על קירות, אבל לא רק. תוכלו לצבוע איתו דלתות, קירות גבס או ארונות – רק לוודא שהם צבועים בצבע אקרילי.
אם תעדיפו לשנות את הגוון השחור הטבעי של הצבע, תוכלו להוסיף לו גוונים משתנים ממשפחת סופרקריל, בלי לפגוע בתכונות המגנטיות שלו.

גוון הקיר: OW22P | מלבן ימני: 0397T/D | מלבן אמצעי 0905P | מלבן מגנטי 0481D

זה קל ופשוט, ותוכלו גם לראות איך עושים את זה בסרטון המיוחד שהכנו:

כשפרקטיקה ועיצוב נפגשים בבית

אם תרצו שהמשטח ישמש גם כלוח גיר, כל מה שתצטרכו לעשות זה להוסיף שכבה אחרונה של לכה ורנית שקופה בגימור מט על גבי המשטח המגנטי. אז קירות יכולים להפוך למשטח לציורי קיר יפהפיים, מקום לרשום שיר קצר, לאייר ברכה חמודה ליום הולדת או לרשום את משפט המוטיבציה השבועי במשרד הביתי.

קיר מגנטי יכול לעשות דברים נפלאים בבית, והיופי שהוא יכול לעשות את זה ממש בסטייל.
הוא יכול להיות חלק מקומפוזיציה מיוחד או כחלק מטרנד הגיאומטרי – הטרנד שמוסיף לקירות החדרים צורות גיאומטריות כמו משולשים, ריבועים ועיגולים במינימום עבודה והמון סטייל.

סופרקריל מט+ : קיר ימני: 0864P |מלבן ימני: 0559D | מלבן שמאלי 0069D

זוהי דרך נפלאה לתחום חללים בצבעוניות מוגדרת, להפריד את החלל הגדול לאזורים ספציפיים ולהכניס את האופי האישי לפינות שתבחרו. עכשיו תורכם לקחת את המברשת, ואנחנו רק נאמר לכם, היזהרו, כי זה ממגנט.          


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת