fbpx

צבע השנה 2020: Storm Cloud 1148A – כחול עמוק


דמיינו שאתם נמצאים בחוף הים ביום חורפי: אתם מתכרבלים במעיל, שומעים את הגלים הגועשים וברקע מתגלגל לו רעם בין העננים. אולי עוד רגע יתחיל לרדת גשם. מרגיש קצת כמו הרפתקה, לא?
ככה נראה צבע השנה שלנו ל 2020:
Storm Cloud 1148A. כחול של שמים ומים. עננים ומעמקים.

shutterstock_1072038818

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של חיבור בין הפנים לחוץ שמתבטאת, בין היתר, ברצון להכניס אלמנטים מהטבע ומהסביבה החיצונית פנימה הביתה. ב- 2019 בחרנו בגוון המנטה להכניס את הקסם הירוק הביתה, וגם השנה אנחנו ממשיכים עם מוטיב הטבע אך הפעם מסבים את הפוקוס למעטפת של העולם: המים והשמים. ככה נראה צבע השנה שלנו ל 2020: Storm Cloud 1148A. כחול של שמים ומים. עננים ומעמקים.

Storm Cloud מתאים למבחר סגנונות עיצוב עדכניים – מודרני, סקנדינבי, תעשייתי, אתני ואפילו בוהו-שיק. הוא מזכיר את גווני הטקסטיל של האריסטוקרטיה האירופאית ולכן יש לו ניחוח יוקרתי אך מאופק.

Storm Cloud משתלב מצוין עם גווני הפודרה שמלווים אותנו כבר מספר שנים ומשלימים אותו, עם צבע השנה שלנו מ 2019 (Dried Mint), ויעבוד מצוין גם עם אלמנטים בזהב, נחושת, עץ, בטון, ברזל ואלומיניום. הוא בחירה מצוינת לחדר השינה, פשוט כי הוא משרה אווירה של דמדומים, הרגע הזה ביום שהשמש שקעה והשמים מתכהים, אבל עדיין לא חשוך לגמרי. בדיוק הזמן והמקום להוריד הילוך, להשאיר מאחורינו את המולת היום ולהתכרבל מתחת לפוך. אם אתם אוהבים אירוח שקט ואינטימי, Storm Cloud יעבוד מצוין גם כקיר דגש בסלון, או בפינת קריאה.

צבע השנה שלנו פותח את העשור השלישי של המאה ה- 21. יהיה מעונן. יהיה סוער. יהיה שקט. יהיה מרגש.


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת