לקוחות יקרים: לפניכם רשימת משרות פתוחות, יש לשלוח קורות חיים למייל: jobs_hr@tambour.co.il ולציין בנושא את שם המשרה.

  • תיאור התפקיד

    מענה לפניות לקוחות ואנשי המכירות של החברה, ביצוע הזמנות חדשות במערכת, מעקב וטיפול בהזמנות קיימות, טיפול באספקה מול המחסן/ייצור, העבודה משלבת שיחות טלפוניות ובק-אופיס.

  • דרישות התפקיד

    ניסיון בעבודה דומה, עבודה במוקד שירות לקוחות, ניסיון צבאי בחמ"ל, ידע בתוכנת SAP – יתרון.

  • כישורים נדרשים

    שירותיות, כושר ביטוי טוב, קור רוח, יכולת הסתגלות לשינויים, יכולת הכלה.

  • חשוב לדעת

    קורס הכשרה לתפקיד יפתח ב-1.7.18. ימים א-ה, העבודה במשמרות: 08:00-17:00 , 07:00-16:00 , 10:00-19:00 – תלוי אילוצי מערכת העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר, מגורים נתניה והסביבה. העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    •עבודה מול ספקים, לקוחות פנים חברתיים •עמידה ביעדים ( חסכון, מלאי ,זמינות חו"ג וכו') •רכש חו"ג ו/או מוצרים – אחריות כוללת על קבלת התחזיות ודרישות רכש, בדיקתם מול תפ"י והפיכתם להזמנות. אחריות על כל נושא הלוגיסטי מרגע אישור ההזמנה אצל הספק ועד הגעת הסחורה למלאי •ביצוע מו"מ עם הספקים בכפוף למנהל הרכש •אחריות על איזון מלאים והספקה שוטפת ורציפה של החומרים לייצור •עמידה ביעדי הרכש ו KPI •שיתוף פעולה יומיומי עם ממשקי החברה – תפ"י, מו"פ, ייצור, מחסן ויתר ממשקי התפעול •ביצוע פרויקטים שונים בתחום הרכש כפיפות ישירה: מנהל/ת רכש

  • דרישות התפקיד

    •השכלה אקדמית באחד מהתחומים הבאים חובה : כימיה או הנדסת חומרים או תעשיה וניהול או ביוטכנולוגיה •אנגלית ברמה גבוהה, שליטה במערכת הSAP ובמערכת OFFICE •ידע וניסיון בתחומים שונים : רכש, מחסן, שילוח, לוגיסטיקה ( לא חובה אך מהווה יתרון )

  • כישורים נדרשים

    תקשורת בינאישית גבוהה. יכולת הנעה עצמית גבוהה. יכולת קידום משימות עם דגש על סגירת קצוות, עמידה בלו"ז צפוף. חשיבה מעשית ואנליטית טובה. לויאליות לארגון, אמינות ויושר.

  • חשוב לדעת

    המשרה היא למפעל בעכו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    גיוון, בדיקת גוון , התאמת גוונים לתחום הזיווד. תפעול שוטף של חדר הגיוון, סדר , ניקיון, סידור מלאים, הזמנת מלאים. סגירת פק"עות, תפעול תקין של המכונות ,בדיקת דיוק משחות ועוד.

  • דרישות התפקיד

    •השכלה תיכונית לפחות •אנגלית ברמת קריאה וכתיבה •ידע ויכולת עבודה עם מחשב •רמת דיוק ואחריות ברמה גבוהה •חריצות •יכולת ללמוד תחום טכני חדש •יכולת לעבודה תחת לחץ •זמינות לשעות עבודה מרובות •יכולת עבודה בצוות ועם מספר גורמים שונים •התמדה

  • כישורים נדרשים

    העבודה במפעל בעכו 07:00-15:30 + שעות נוספות, ימים א-ה

  • חשוב לדעת

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    הפעלת מכונה באופן רציף ותקין ובדיקה של איכות המוצר - לוודא תקינות מכונה - תחזוקה ברמה יומיומית - ייצור מוצר תקין לפי המפרט - שינוע חומרי גלם - מסוגלות פיסית להרמת משקלים - שינוע מוצרים

  • דרישות התפקיד

    12 שנ"ל ניסיון קודם בתעשייה בהפעלת מכונה אוטומטית של לפחות שנתיים. רישיון נהיגה על מלגזה - ניסיון קודם על עבודה במלגזה של לפחות שנה. רקע באחזקה – יתרון. עברית ברמת קרוא וכתוב. שעות העבודה הרגילות: 07:00 – 16:00, ימים א-ה מיקום משרה: אשקלון

  • חשוב לדעת

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    טיפול במספר נושאי הנה"ח לקוחות: גביה מלקוחות מקומיים, לקוחות חו"ל, רשתות שיווק, משרד הביטחון. התאמות מול לקוחות. כפיפות - למנהל אשראי לקוחות

  • דרישות התפקיד

    הנה"ח סוג 2– חובה!! סוג 3 - יתרון. ניסיון של לפחות 3 שנים בעבודת הנה"ח במגוון התחומים. הכרה ועבודה בתוכנות Office, כולל Outlook. ניסיון בעבודה במערכות ERP (רצוי SAP). ניסיון בניהול צוות עובדים - יתרון ידע באנגלית – ידע בסיסי

  • כישורים נדרשים

    סדר, דיוק, ירידה לפרטים, יכולת עבודה עצמאית. יכולת עבודה בלחץ, יכולת למידה, יכולת ניהול עובדים. אמינות ושירותיות!

  • חשוב לדעת

    5 ימים בשבוע א'-ה', 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות. פעם בשבוע 09:00-18:00 . סביבת עבודה דינמית ונמרצת. **העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר. **המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    מתן תמיכה ושירות למערך המכירות, מיקוד ומעקב אחר מימוש אסטרטגיית החברה. בקרה ותחזוקת מחירונים, הנחות ומבצעים. בקרת מערך התמריצים בארגון. בקרה על תמחיר מוצרים והיערכות הארגון לשינויים בהתאם. תחזוקת מערכת SAP בכלל הארגון: מוצרים, לקוחות, מאפיינים חוצי ארגון. דוחות שוטפים: מעקב ביצועי מכירות ורווחיות ברמת מיקרו (מוצרים/לקוחות) ומאקרו (חטיבות/ערוצים) לכלל הדרגים בארגון. בקרה תקציבית, בקרת מדדים תפעוליים, בקרת מדדים ארגוניים. התפקיד מאופיין בקשר רצוף ומתמיד עם כל הגורמים בחברה ובחברות הבנות.

  • דרישות התפקיד

    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים. ניסיון: עד שנה ניסיון מארגון תעשייתי, תחומי בקרה, תקציב ותמחיר. אנגלית ברמה טובה. אקסל ברמה גבוהה מאוד, הכרת מערכת SAP- יתרון משמעותי.

  • כישורים נדרשים

    יכולת למידה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות יסודיות, כושר אנליטי גבוה, חריצות, נכונות להשקיע, ללמוד ולהתפתח יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    ממונה ישיר: מנהל מפעל אבקות מספר כפיפים: 16 היקף המשרה: מלאה סביבת העבודה: מפעל משימה מרכזית: ניהול שוטף של רצפת הייצור במחלקה, עמידה ביעדי המחלקה במפעל, איוש והדרכת כוח האדם במשמרות שותפי תפקיד: מנהל איכות, מהנדס תהליך, אנשי אחזקה, מנהלי מוצר, תכנון ולוגיסטיקה, R&D

  • דרישות התפקיד

    ידע נדרש: 1.ניסיון קודם בניהול רצפת ייצור של 2 שנים ומעלה – חובה 2.מהנדס/ הנדסאי מכונות/תעו"נ – חובה 3.שליטה מלאה בoffice – חובה. 4.ניסיון בכתיבה והטמעה של נהלי יצור - יתרון. 5.אנגלית ברמה טובה 6.ניסיון בהטמעת מתודולוגיית -LEAN תכונות ויכולות נדרשות: 1.תקשורת בין אישית גבוהה 2.יכולה הובלה ועבודת צוות 3.יכולת קבלת החלטות בתנאי לחץ 4.יכולת ניהול עצמאית 5.יכולת למידה עצמית

  • כישורים נדרשים

    גורמים קריטיים להצלחה בתפקיד (CSF) 1.בניית צוות מקצועי ומגובש 2.עמידה ביעדי המחלקה תוך שיפור מתמיד 3.ניהול ממשקים פנימיים וחיצונים בהצלחה יתרה תחומי אחריות/תהליכים מרכזיים: 1.ניהול צוות המשמרות – קביעת יעדים, הטמעת תהליכי עבודה, גיוס מפעילים ומנהל משמרת, ליווי, פיתוח וחניכה של אנשי המשמרות. 2.תפעול הייצור השוטף במחלקה 3.בניית תכנית עבודה שבועית ויומית בהתאם לדרישות מרכז התכנון, אילוצי המוצר, אילוצים לוגיסטיים, ומלאי החלקים 4.חקר ביצועים ושיפור מתמיד בהתאם ליעדי המחלקה ותיעדוף המשימות בהתאם 5.ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים למחלקה 6.הובלת תהליכיLEAN ברצפת הייצור

  • חשוב לדעת

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

שליחת קורות חיים