לקוחות יקרים: לפניכם רשימת משרות פתוחות, יש לשלוח קורות חיים למייל: jobs_hr@tambour.co.il ולציין בנושא את שם המשרה.

  • תיאור התפקיד

    מענה לפניות לקוחות ואנשי המכירות של החברה, ביצוע הזמנות חדשות במערכת, מעקב וטיפול בהזמנות קיימות, טיפול באספקה מול המחסן/ייצור, העבודה משלבת שיחות טלפוניות ובק-אופיס.

  • דרישות התפקיד

    ניסיון בעבודה דומה, עבודה במוקד שירות לקוחות, ניסיון צבאי בחמ"ל, ידע בתוכנת SAP – יתרון.

  • כישורים נדרשים

    שירותיות, כושר ביטוי טוב, קור רוח, יכולת הסתגלות לשינויים, יכולת הכלה.

  • חשוב לדעת

    קורס הכשרה לתפקיד יפתח ב-1.7.18. ימים א-ה, העבודה במשמרות: 08:00-17:00 , 07:00-16:00 , 10:00-19:00 – תלוי אילוצי מערכת העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר, מגורים נתניה והסביבה. העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    •עבודה מול ספקים, לקוחות פנים חברתיים •עמידה ביעדים ( חסכון, מלאי ,זמינות חו"ג וכו') •רכש חו"ג ו/או מוצרים – אחריות כוללת על קבלת התחזיות ודרישות רכש, בדיקתם מול תפ"י והפיכתם להזמנות. אחריות על כל נושא הלוגיסטי מרגע אישור ההזמנה אצל הספק ועד הגעת הסחורה למלאי •ביצוע מו"מ עם הספקים בכפוף למנהל הרכש •אחריות על איזון מלאים והספקה שוטפת ורציפה של החומרים לייצור •עמידה ביעדי הרכש ו KPI •שיתוף פעולה יומיומי עם ממשקי החברה – תפ"י, מו"פ, ייצור, מחסן ויתר ממשקי התפעול •ביצוע פרויקטים שונים בתחום הרכש כפיפות ישירה: מנהל/ת רכש

  • דרישות התפקיד

    •השכלה אקדמית באחד מהתחומים הבאים חובה : כימיה או הנדסת חומרים או תעשיה וניהול או ביוטכנולוגיה •אנגלית ברמה גבוהה, שליטה במערכת הSAP ובמערכת OFFICE •ידע וניסיון בתחומים שונים : רכש, מחסן, שילוח, לוגיסטיקה ( לא חובה אך מהווה יתרון )

  • כישורים נדרשים

    תקשורת בינאישית גבוהה. יכולת הנעה עצמית גבוהה. יכולת קידום משימות עם דגש על סגירת קצוות, עמידה בלו"ז צפוף. חשיבה מעשית ואנליטית טובה. לויאליות לארגון, אמינות ויושר.

  • חשוב לדעת

    המשרה היא למפעל בעכו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    ייעוץ מקצועי טלפוני ובכתב למגוון לקוחות החברה בתחום הצבע והבניה – במוקד קטן ואינטימי של 4 נציגים + ר"צ. (לא דומה למוקדי השירות הגדולים של חברות התקשורת). התמקצעות עד לרמה של סמכות מקצועית לגבי מגוון מוצרי החברה. טיפול בתלונות לקוחות תמיכה באנשי מכירות, קשר עבודה שוטף ויומיומי עם גורמים פנימיים בחברה. השתתפות בהדרכות מקצועיות. ביצוע עבודות בק-אופיס לפי הצורך

  • דרישות התפקיד

    ניסיון בתפקידי שירות/קשרי לקוחות - חובה! השכלה תיכונית - בגרות מלאה רקע ו/או והשכלה נוספת בתחום העיצוב (עיצוב פנים, עיצוב סביבתי, ייעוץ בגוונים ועוד) והבניין- יתרון יכולת התבטאות והתנסחות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה. ידיעת שפות נוספות – יתרון. שליטה מלאה במערכות ממוחשבות ויכולת ללמוד מערכות חדשות. משרה מלאה

  • כישורים נדרשים

    יחסי אנוש מעולים ומכוונות לשירות. יכולת עבודה בצוות. יכולת עמידה בלחץ

  • חשוב לדעת

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד קו"ח יש לשלוח למייל SaritS@tambour.co.il (נא לציין את שם המשרה)

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    גיוון, בדיקת גוון , התאמת גוונים לתחום הזיווד. תפעול שוטף של חדר הגיוון, סדר , ניקיון, סידור מלאים, הזמנת מלאים. סגירת פק"עות, תפעול תקין של המכונות ,בדיקת דיוק משחות ועוד.

  • דרישות התפקיד

    •השכלה תיכונית לפחות •אנגלית ברמת קריאה וכתיבה •ידע ויכולת עבודה עם מחשב •רמת דיוק ואחריות ברמה גבוהה •חריצות •יכולת ללמוד תחום טכני חדש •יכולת לעבודה תחת לחץ •זמינות לשעות עבודה מרובות •יכולת עבודה בצוות ועם מספר גורמים שונים •התמדה

  • כישורים נדרשים

    העבודה במפעל בעכו 07:00-15:30 + שעות נוספות, ימים א-ה

  • חשוב לדעת

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    הפעלת מכונה באופן רציף ותקין ובדיקה של איכות המוצר - לוודא תקינות מכונה - תחזוקה ברמה יומיומית - ייצור מוצר תקין לפי המפרט - שינוע חומרי גלם - מסוגלות פיסית להרמת משקלים - שינוע מוצרים

  • דרישות התפקיד

    12 שנ"ל ניסיון קודם בתעשייה בהפעלת מכונה אוטומטית של לפחות שנתיים. רישיון נהיגה על מלגזה - ניסיון קודם על עבודה במלגזה של לפחות שנה. רקע באחזקה – יתרון. עברית ברמת קרוא וכתוב. שעות העבודה הרגילות: 07:00 – 16:00, ימים א-ה מיקום משרה: אשקלון

  • חשוב לדעת

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    טיפול במספר נושאי הנה"ח לקוחות: גביה מלקוחות מקומיים, לקוחות חו"ל, רשתות שיווק, משרד הביטחון. התאמות מול לקוחות. כפיפות - למנהל אשראי לקוחות

  • דרישות התפקיד

    הנה"ח סוג 2– חובה!! סוג 3 - יתרון. ניסיון של לפחות 3 שנים בעבודת הנה"ח במגוון התחומים. הכרה ועבודה בתוכנות Office, כולל Outlook. ניסיון בעבודה במערכות ERP (רצוי SAP). ניסיון בניהול צוות עובדים - יתרון ידע באנגלית – ידע בסיסי

  • כישורים נדרשים

    סדר, דיוק, ירידה לפרטים, יכולת עבודה עצמאית. יכולת עבודה בלחץ, יכולת למידה, יכולת ניהול עובדים. אמינות ושירותיות!

  • חשוב לדעת

    5 ימים בשבוע א'-ה', 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות. פעם בשבוע 09:00-18:00 . סביבת עבודה דינמית ונמרצת. **העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר. **המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    סיוע בהכנת שכר חודשי, תקציב שכר, דיווחים שוטפים, שרות לעובדי החברה בנושא שכר. סיוע בהפקת תלושים, הפקת דוחות, הלוואות לעובדים, סימולציות שכר, עבודה שוטפת במדור שכר, קביעת סדרי עדיפות, הפקת דוחות בקרה. 5 ימים בשבוע, 08:00-17:00, כולל עבודה בשעות נוספות

  • דרישות התפקיד

    תעודת חשב שכר, שליטה בחילן – חובה, EXCEL ברמה גבוהה רצוי ידע ב SAP ניסיון כחשב/ת שכר – מינימום 3 שנים ניסיון בחברה תעשייתית –יתרון

  • כישורים נדרשים

    חריצות, שירותיות, למידה מהירה, דייקנות, יחסי אנוש טובים, אמינות ודיסקרטיות

  • חשוב לדעת

    זמינות מיידית – יתרון משמעותי

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    אחריות לתכנון ותיאום הובלות ומשלוחים ללקוחות תוך כדי שמירה של אופטימיזציה ויעילות ההובלות ושמירה על מינימום הוצאות. קבלת הזמנות, בניית מסלולי הפצה אופטימאליים, תיאום מול לקוחות לגבי אילוצים ספציפיים, קשר מול חברות וספקי הובלה, טיפול שוטף בתקלות זמן אמת. הקצאת הובלות לחברות הובלה לפי מפתח שנקבע מול מנהל הייצור. טיפול בפרויקטים מיוחדים בנושא משלוחים והובלות, לדוגמא: מנופים, אספקות חירום, הובלות אחרות שקשורות לתפעול, מתן מענה לסוכני מכירות לגבי סטטוס אספקות.

  • דרישות התפקיד

    ניסיון קודם בתחום הלוגיסטיקה – חובה ידע באקסל, OUTLOOK SAP - יתרון שליטה בשפה הערבית –יתרון

  • חשוב לדעת

    משרה מלאה, א'-ה', 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר, מגורים נתניה והסביבה.

שליחת קורות חיים