לקוחות יקרים: לפניכם רשימת משרות פתוחות, יש לשלוח קורות חיים למייל: jobs_hr@tambour.co.il ולציין בנושא את שם המשרה.

  • תיאור התפקיד

    מענה לפניות לקוחות ואנשי המכירות של החברה, ביצוע הזמנות חדשות במערכת, מעקב וטיפול בהזמנות קיימות, טיפול באספקה מול המחסן/ייצור, העבודה משלבת שיחות טלפוניות ובק-אופיס.

  • דרישות התפקיד

    ניסיון בעבודה דומה, עבודה במוקד שירות לקוחות, ניסיון צבאי בחמ"ל, ידע בתוכנת SAP – יתרון.

  • כישורים נדרשים

    שירותיות, כושר ביטוי טוב, קור רוח, יכולת הסתגלות לשינויים, יכולת הכלה.

  • חשוב לדעת

    ימים א-ה, העבודה במשמרות: 08:00-17:00 , 07:00-16:00 , 10:00-19:00 – תלוי אילוצי מערכת העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר, מגורים נתניה והסביבה. העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    •עבודה מול ספקים, לקוחות פנים חברתיים •עמידה ביעדים ( חסכון, מלאי ,זמינות חו"ג וכו') •רכש חו"ג ו/או מוצרים – אחריות כוללת על קבלת התחזיות ודרישות רכש, בדיקתם מול תפ"י והפיכתם להזמנות. אחריות על כל נושא הלוגיסטי מרגע אישור ההזמנה אצל הספק ועד הגעת הסחורה למלאי •ביצוע מו"מ עם הספקים בכפוף למנהל הרכש •אחריות על איזון מלאים והספקה שוטפת ורציפה של החומרים לייצור •עמידה ביעדי הרכש ו KPI •שיתוף פעולה יומיומי עם ממשקי החברה – תפ"י, מו"פ, ייצור, מחסן ויתר ממשקי התפעול •ביצוע פרויקטים שונים בתחום הרכש כפיפות ישירה: מנהל/ת רכש

  • דרישות התפקיד

    •השכלה אקדמית באחד מהתחומים הבאים חובה : כימיה או הנדסת חומרים או תעשיה וניהול או ביוטכנולוגיה •אנגלית ברמה גבוהה, שליטה במערכת הSAP ובמערכת OFFICE •ידע וניסיון בתחומים שונים : רכש, מחסן, שילוח, לוגיסטיקה ( לא חובה אך מהווה יתרון )

  • כישורים נדרשים

    תקשורת בינאישית גבוהה. יכולת הנעה עצמית גבוהה. יכולת קידום משימות עם דגש על סגירת קצוות, עמידה בלו"ז צפוף. חשיבה מעשית ואנליטית טובה. לויאליות לארגון, אמינות ויושר.

  • חשוב לדעת

    המשרה היא למפעל בעכו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

שליחת קורות חיים
  • תיאור התפקיד

    מתן תמיכה ושירות למערך המכירות, מיקוד ומעקב אחר מימוש אסטרטגיית החברה. בקרה ותחזוקת מחירונים, הנחות ומבצעים. בקרת מערך התמריצים בארגון. בקרה על תמחיר מוצרים והיערכות הארגון לשינויים בהתאם. תחזוקת מערכת SAP בכלל הארגון: מוצרים, לקוחות, מאפיינים חוצי ארגון. דוחות שוטפים: מעקב ביצועי מכירות ורווחיות ברמת מיקרו (מוצרים/לקוחות) ומאקרו (חטיבות/ערוצים) לכלל הדרגים בארגון. בקרה תקציבית, בקרת מדדים תפעוליים, בקרת מדדים ארגוניים. התפקיד מאופיין בקשר רצוף ומתמיד עם כל הגורמים בחברה ובחברות הבנות.

  • דרישות התפקיד

    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים. ניסיון: עד שנה ניסיון מארגון תעשייתי, תחומי בקרה, תקציב ותמחיר. אנגלית ברמה טובה. אקסל ברמה גבוהה מאוד, הכרת מערכת SAP- יתרון משמעותי.

  • כישורים נדרשים

    יכולת למידה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות יסודיות, כושר אנליטי גבוה, חריצות, נכונות להשקיע, ללמוד ולהתפתח יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות

שליחת קורות חיים