fbpx

צבע השנה של טמבור ל-2023: Slate 117 – אפור עמוק

הוא מאוזן וגמיש, שואב השראה מהטבע וגם מאלמנטים אורבניים ובעיקר מספק לנו יציבות. הוא צבע השנה שלנו ל-2023 -תכירו: Slate 117


צבע השנה לשנת 2024

טמבור, חברת הצבע וחומרי הגמר בנייה הגדולה בישראל, מכריזה על צבע השנה לשנת 2024.
השנה, בשל המצב בישראל, החליטו בטמבור להביע תמיכה והזדהות ובחרו להכריז על שני גוונים כצבע השנה. מהלך זה גם מתכתב עם מיצוב טמבור כחברה ישראלית – הצבע של ישראל.
טמבור בחרה להכריז על צבע השנה באמצעות שימוש בטכנולוגיית AI בכדי ליצור וידאו, תמונות וסאונד ובכך משלבת טכנולוגיה חדשנית עם מסורת ארוכת שנים.

צבעי השנה של טמבור לשנת 2024 הם:
הצבע המרכזי – 0640T Dry Gold (נגיעה זהובה).
הצבע המשלים – 1144T Park Water (כחול מאופק).

"הבחירה הראשונית שלנו בצבע השנה 2024, 0640T Dry Gold ('נגיעה זהובה'), מתבססת על מגמת השלומוּת (well-being), אחת המגמות המובילות לשנים הקרובות בכל תחומי החיים שלנו. 'נגיעה זהובה' מעורר תחושה חיובית ונינוחה בחללי המגורים והעבודה שלנו, שעוטפת אותנו בפשטות, בחמימות וברוך.
זהו גוון חולי ובהיר, שמחבר אותנו אל הטבע ומזמין אותנו להכניס איזון לתוך חיי היומיום העמוסים". מסבירה ניבה יחיאב אלון, Head of design בטמבור.

צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור, מסבירה את ההחלטה הייחודית לבחור בצבע נוסף לצבע השנה: "כשבחרנו את 'נגיעה זהובה' לצבע השנה שלנו, במהלך יוני 2023, בחנו את הלך הרוח והמגמות המובילות לקראת 2024 בעולמות האדריכלות, העיצוב והלייף סטייל, וכך גם תכננו את התחזית, כמו בכל שנה. בשבת של ה 7/10, הכל נצבע בצבעים אחרים. כחלק מהחיבור העמוק של טמבור לחברה הישראלית, הרגשנו שנכון להוסיף ל'נגיעה זהובה' , גוון נוסף, שמייצג תקווה ואופטימיות ובחרנו לחרוג מהמקובל ולבחור בצבע נוסף כצבע השנה ב-1144T Park Water ('כחול מאופק'). השילוב ביניהם מזכיר את המפגש בין הים לחול – תבנית נוף מקומית, וכל-כך ישראלית.
השנה גם בחרנו להתנסות לראשונה בטכנולוגית AI כדי להמחיש את מקורות ההשראה שלנו ואת החיבור בין שני הצבעים".


ההזמנה נקלטה בהצלחה!

כניסה למערכת